نحوه اعتراض نمرات و سوالات پایان ترم ⭕️ همه‌ی آنچه که باید در مورد اعتراض به سوالات #امتحانات بدانید:

♻️ اول اینکه به اینگونه سوالات که فکر می‌کنید مشکل دارند پاسخ دهید. حتی اگر فکر می‌کنید یک سوال چند گزینه‌ی درست دارد، یکی از گزینه‌های صحیح را انتخاب کنید.

🔻 بعد براساس نوع مشکل، یکی از راه‌های زیر را برای اعتراض انتخاب کنید:

الف) اعتراض به سوالات تستی:

۱- اگر سوال خارج از منبع باشد.

۲- سوال دارای اشتباه محتوایی باشد.

۳- دارای بیش از یک جواب صحیح باشد.

۴- فاقد گزینه صحیح باشد و یا اصلا گزینه‌ای برای سوال تستی درج نشده باشد.

۵- اشکال تایپی که باعث تغییر مفهوم و محتوای سوال و یا جواب شده باشد

۶- جدول، فرمول، شکل، نمودار و یا اطلاعاتی که برای سوال نیاز است و ضمیمه نشده و یا در متن سوال جا افتاده است.

⭕️ اگر سوالات تستی یکی از مشکلات بالا را داشت، پس از گذشت ۳ روز از برگزاری امتحان، برای اعتراض به این قسم مشکلات از طریق زیر اقدام کنید. همچنین به یاد داشته باشید که فقط یک هفته زمان دارید.

👈 وارد سیستم گلستان و سپس داخل پرتال کاربری خود شوید--> منوی کاربر —-> مشاهده نتایج آزمون —-> آیکون اعلام اشکال

ب) اعلام اشکال به کلید سوالات تستی:

⭕️ اگر دانشجو پس از بررسی سوالات و استخراج جواب صحیح از کتاب متوجه شود که پاسخهای کلید اعلام‌شده توسط دانشگاه با کتاب همخوانی ندارد، می تواند ۳ روز پس از برگزاری آزمون، اعتراض خود را به روش زیر ارسال کند. مهلت این اعتراض نیز یک هفته می‌باشد.

👈 وارد سیستم گلستان و سپس داخل پرتال کاربری خود شوید —> منوی کاربر —-> نمره و امتحان —-> امتحانات پیام نور —-> اعلام اشکال به کلید سوالات امتحانی

ج) اعتراض به نمرات تشریحی:

⭕️ دانشجویان می‌توانند درخواست تجدید نظر خود را تا حداکثر ۷ روز پس از ثبت نمره توسط استاد، به روش زیر اعلام کنید👇

👈 وارد سیستم گلستان و سپس داخل پرتال کاربری خود شوید--> منوی کاربر —-> دانشجو —-> درخواستها —-> درخواست تجدید نظر نمره

🔰 تمامی این اعتراضات توسط دانشگاه بررسی می‌شود و در صورت تائید در سرجمع نمرات دانشجویان تاثیرگذار خواهند بود.


 
 
امتیاز دهی