دکتر صیف رئیس دانشگاه پیام نورفارس:
تداوم آموزش و يادگيري بدون توقف در دانشگاه پيام نورفارس
رئیس دانشگاه پیام نورفارس:
*تداوم آموزش و يادگيري بدون توقف در دانشگاه پيام نورفارس
*دانشگاه پیام نور درحال گذر از یک دانشگاه سنتی به شیوه نوین است

رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس گفت: با زیرساخت های مطلوبی که دانشگاه پیام نور از سنوات قبل در حوزه آموزش الکترونیک فراهم کرده است، موجب شد هیچ گونه وقفه ای در فرآیند یادگیری از زمان شیوع زمان کرونا ایجاد نشود و همه امورات دانشجویان نیز به صورت مجازی و کاملا الکترونیک دنبال شود.
دکتر محمدحسن صیف در نشست ویدئوکنفرانس روسای مراکز وواحدهای استان فارس با بیان اینکه دانشگاه پیام نور درحال گذر از یک دانشگاه سنتی به شیوه نوین است، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاشهای شبانه روزی همکاران، زمینه مناسب برگزاری کلاسهای الکترونیکی برای 30 هزار دانشجوی استان فارس از زمان بروز کرونا فراهم شد که با رفع برخی اشکالات ، به دنبال افزایش رضایتمندی دانشجویان در استفاده از این خدمات نوین آموزشی هستیم .
وی افزود: تجربه موفق استان فارس در ایجاد بستر جدید آموزش الکترونیکی، انشالله الگوی موفقی برای سراسر کشور خواهد بود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با یادآوری این نکته که تغییر شیوه جدید آموزشی به الکترونیک نیازمند پشتیبانی دائمی و شبانه روزی است، افزود: پس از برگزاری کلاسهای آموزشی و آزمون های میان ترم به صورت آنلاین ، زمینه لازم برای برگزاری مطلوب آزمون های پایان ترم در نهایت آرامش برای دانشجویان پیش بینی شده که لازم است همه اساتید و کارکنان کل استان دراجرای مناسب آزمون ها که اعتباراصلی دانشگاه است، نهایت همکاری داشته باشند.
امتحانات پایان نیمسال اول دانشجویان دانشگاه پیام نور از اول دی ماه تا 24 دی ماه1399 به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
دکتر صیف در بخش دیگری از سخنان خود، به پذیرش و جذب دانشجویان جدید کارشناسی نیز اشاره کرد و یادآور شد: با تلاشهای صورت گرفته از سوی همکاران استان ، بیشترین تعداد دانشجویان جذب وثبت نام شده جدید متعلق به فارس است.
وی بر توسعه دوره های آموزش های آزاد به صورت الکترونیک و همچنین برگزاری همایش ها وکنفرانس های مجازی و الکترونیکی تاکید کرد.
 
امتیاز دهی