استعداديابي قرآني دانشگاهيان پيام‌نور فارس در فضاي مجازي استعداديابي قرآني دانشگاهيان پيام‌نور فارس در فضاي مجازي
استعداديابي قرآني دانشگاهيان پيام‌نور فارس در فضاي مجازي
 

بخش اول جشنواره استعداديابي پارس دانشگاه پيام نور فارس به برگزاري مسابقات قرآن و اذان و دعاخواني در ايام بهار قرآن اختصاص دارد.
در دوره شيوع كرونا و اهميت تداوم فعاليت هاي فرهنگي در فضاي مجازي، جشنواره استعداديابي پارس ويژه دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه هاي پيام نور فارس برگزار مي شود.
نخستين بخش اين جشنواره به برگزاري مسابقات قرائت تحقيق و ترتيل قرآن كريم، اذان و دعاخواني اختصاص دارد كه شركت كنندگان بايد تلاوت و اجراهاي خود را در قالب يك فيلم ضبط و ارسال كنند.
تمام دانشجويان و فارغ التحصيلان، كاركنان و اساتيد دانشگاه هاي پيام نور فارس به همراه خانواده هايشان مي توانند يك ويدئو از توانمندي و استعداد خود در رشته هاي فوق را ضبط كرده و براي مديريت فرهنگي دانشگاه پيام نور فارس در اينستاگرام به آدرس uni.fars ارسال كنند.
ويدئوهاي ارسالي شركت كنندگان نبايد بيشتر از ۲ دقيقه باشند كه به ۲ استعداد اول به انتخاب كارشناسان و ۲ استعداد به انتخاب مخاطبان صفحه اينستاگرامي جوايز ارزنده اي به ارزش ۵ و ۱۰ ميليون ريال اهدا مي شود.
آخرين مهلت ارسال آثار به اين جشنواره تا ۵ خردادماه سال جاري مصادف با عيد سعيد فطر است و آقايان در تمام رده هاي سني مي توانند در اين مسابقات شركت كنند.
لازم به ذكر است كه شركت در اين جشنواره منوط به داشتن استعداد و ويژگي خاص فقط در زمينه مهارت هاي قرائت هاي تحقيق و ترتيل قرآن كريم، اذان و دعاخواني است و در ابتداي ويدئوهاي ارسالي نيز بايد حتماً جمله «اين ويدئو جهت شركت در جشنواره استعداد فارس (fars.talent) مي باشد»، بيان شود
 
امتیاز دهی